Az online marketing, keresőmarketing, keresőoptimalizálás
Kiemelten fontos, hogy Internetes keresőt (pl. Google) használva is eljussanak az Ön honlapjára az internetezők. Ennek pedig előfeltétele, hogy a legfontosabb szavakra keresve az Ön honlapja a keresők találati listáján elöl szerepeljen. Ezt pedig a keresőoptimalizálás révén érhetjük el.
Cégünk marketing szakemberei nagy tapasztalattal rendelkeznek az online marketinges tevékenységek, fogások területén. Segítségre van szüksége e téren? Mi elvégezzük!
Az online marketing tulajdonképpen magába foglal minden olyan marketing tevékenységet, amit online felületen végeznek. Ezen tevékenységek segítenek minket abban, hogy felmérjük az éppen aktuális piaci igényeket, elvárásokat, esetleg befolyásoljuk azokat, valamint hogy a követelményeknek megfelelő szolgáltatásokat, termékeket a kért módon eljuttassuk a fogyasztóhoz; s mindezt úgy vigyük véghez, hogy abból minél több eladás szülessen.
A marketing lényege és központi célja annak az elérése, hogy minél többen és minél többször találkozzanak szolgáltatásainkkal az online felületeken.
Vezérelvét összegezni lehet a hagyományos marketing folyamatával, azonban online fajtája egyre inkább az eladó és a vásárló közötti kommunikációban valósul meg. Célzottan a vásárlóra fókuszált marketing tevékenységet végezhetünk a világháló segítségével, miközben más üzleti foglalatosságokhoz kapcsolódva nyereséget termelhetünk a következő lépések végrehajtásával:
• Azonosítás: az internet adta lehetőségek beazonosítása és hasznosítása piackutatási célok elérése céljából, mely által felfedjük a vásárlók igényeit,
• Előrelátás: az internet egy újfajta vásárlási csatorna és információforrás; az online marketing erőforrásainak meghatározásánál kulcsfontosságú a felület keresletének megértése,
• A vásárlói igények kielégítése: az online marketing alapvető sikeressége a potenciális vásárlók igényeinek kielégítésében rejlik, melyhez olyan felvetések kapcsolódnak, mint a portál teljesítménye, használhatósága, a közönségszolgálat általános színvonala, vagy a rendelt fizikai termékek postázása.
Legnagyobb erőssége az online marketingnek más egyebek mellett az, hogy a hatalmas mennyiségű és változatosságú adatnak köszönhetően rengeteg információt lehet megszerezni a látogatókról, ezáltal a potenciális vevőkről. Egyes esetekben akár az oldalra látogatók vásárlási szándékairól is nyerhetünk információkat (pl.: a felületen belüli keresés opciójával), így növelve az eladás mértékét; ez az adatelemzés, valamint a webanalitika különféle módszereit alkalmazva érhető el. Az internetes marketing eredményeként nő a márkahűség, a vevői elégedettség, valamint a kampányok hatékonysága is nagyobb mértékűvé válik.
Eszközei közül cégünk a keresőmarketing tevékenységével éri el a weboldal láthatóságának növelését a keresők találati oldalain. Ezen belül pedig célzottan alkalmazzuk a keresőoptimalizálás módszerét, melynek feladata az adott weboldal kulcsszavainak javítása. Ezen tartalmi tényezők finomítása mellett ezzel az eljárással visszük véghez a weblap partnerségi hálózatának karbantartását is.
A keresőoptimalizálás megrendelésének a menete:
A keresőoptimalizálás megrendeléséhez az IT-Nav Hungary által kiadott mindenkori legfrissebb keresőoptimalizálás megrendelőlapra van szükség.
1. A letölthető megrendelőlapot töltse ki.
3. Az eredeti keresőoptimalizálás megrendelőlapot kérjük postázza el az alábbi címre.
IT-Nav Hungary Kft.
3300 Eger Hatvani kapu tér 8.
Online marketingre szolgáltatásokra van szüksége? Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a hivatkozáson található elérhetőségeinken, illetve, kérem írjon az info@itnav.hu email címre, vagy hívja a +36 20 333 1 333-as telefonszámot!